Niezapomniany sylwester w Nowym Jorku - „mieście, które nigdy nie zasypia”. Najbardziej zjawiskowa choinka „the Tree” przy Centrum Rockefellera. Urokliwy, barwny rynek w Bryant Park. Romantyczne lodowiska. Musical na Broadwayu, spektakl operowy w Metropolitan Opera – świątyni sztuki. Wyśmienity obiad w restauracji ze spektakularną panoramą Dolnego Manhattanu.  W noc sylwestrową wyjątkowy rejs statkiem z kolacją i napojami z widokiem na pokaz sztucznych ogni. Zachwycająca panorama „Big Apple” z najnowszego tarasu Edge z kieliszkiem szampana. Świąteczno-noworoczne dekoracje tworzące niezwykły nastrój zimowego Nowego Jorku. Noworoczno - świąteczne przedstawienie w wykonaniu spektakularnej grupy tanecznej Rockettes w słynnym Radio City Music Hall.
Niezapomniany sylwester w Nowym Jorku - „mieście, które nigdy nie zasypia”. Najbardziej zjawiskowa choinka „the Tree” przy Centrum Rockefellera. Urokliwy, barwny rynek w Bryant Park. Romantyczne lodowiska. Musical na Broadwayu, spektakl operowy w Metropolitan Opera – świątyni sztuki. Wyśmienity obiad w restauracji ze spektakularną panoramą Dolnego Manhattanu.  W noc sylwestrową wyjątkowy rejs statkiem z kolacją i napojami z widokiem na pokaz sztucznych ogni. Zachwycająca panorama „Big Apple” z najnowszego tarasu Edge z kieliszkiem szampana. Świąteczno-noworoczne dekoracje tworzące niezwykły nastrój zimowego Nowego Jorku. Noworoczno - świąteczne przedstawienie w wykonaniu spektakularnej grupy tanecznej Rockettes w słynnym Radio City Music Hall.

TRASA WYCIECZKI

NOWY JORK

PROGRAM WYJAZDU

CENA OBEJMUJE

  • przeloty międzynarodowe rejsowymi liniami lotniczymi w klasie ekonomicznej,
  • transfery klimatyzowanym autokarem/mikrobusem, 
  • przejazd limuzyną,
  • 6 noclegów; zakwaterowanie w hotelu 4* na Manhattanie, pokoje 2-os., dopłata do pokoju 1-os. 6800 PLN,
  • sylwestrowy rejs oszklonym statkiem z pokładem obserwacyjnym, kolacja z napojami (w tym wino i piwo), zabawa przy akompaniamencie DJ, 
  • noworoczno- świąteczne przedstawienie w wykonaniu spektakularnej grupy tanecznej Rockettes w słynnym Radio City Music Hall, 
  • 6 śniadań typu American Breakfast, 3 obiady, 1 kolacja – w tym
    • obiad (przystawka, danie główne, deser) w ciekawej restauracji serwującej ostrygi i inne owoce morza, okazja do degustacji, 
    • kolację podczas rejsu po rzekach Hudson i East z napojami, 
    • obiad w nowojorskim browarze z lokalnym piwem,
    • obiad z napojami w restauracji na 100 piętrze z panoramicznym widokiem, 
  • panoramę Nowego Jorku z tarasu Edge z kieliszkiem szampana, 
  • wjazd na taras widokowy One World Observatory,
  • wycieczki i atrakcje wg programu wraz z niektórymi biletami wstępu (oprócz wymienionych jako fakultatywne),
  • opiekę polskiego pilota-przewodnika,
  • ubezpieczenie Signal Iduna (KL, NNW, bagaż).

INFORMACJE DODATKOWE

  • Rata I: 3000 PLN płatna przy zapisie, Rata II: płatna na 65 dni przed wyjazdem
    • Zgodnie z Warunkami uczestnictwa do ceny imprezy zostanie doliczona składka na TFG - 13 PLN oraz składka na TFP - 13 PLN.
    • Najpóźniej na 40 dni przed wyjazdem wymagane jest przekazanie do biura danych paszportowych, takich jak imiona i nazwiska takie jak w paszporcie, numer paszportu i data ważności paszportu. Paszport powinien być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty powrotu i posiadać min. 2 strony wolne.
    • Od 11 listopada 2019 r. obywatele polscy mogą podróżować do Stanów Zjednoczonych w celach turystycznych na okres do 90 dni bez wiz, po uzyskaniu zezwolenia wjazdu za pośrednictwem Elektronicznego Systemu Autoryzacji Podróży – ESTA. Pełne informacje na temat Programu Ruchu Bezwizowego (w tym systemu ESTA) są dostępne na stronie internetowej amerykańskiego Urzędu Celnego i Ochrony Granic pod adresem https://esta.cbp.dhs.gov oraz na stronie internetowej Departamentu Stanu USA pod adresem http://travel.state.gov.
    • Uczestnicy wycieczki mogą starać się o zezwolenie ESTA za pośrednictwem biura LogosTour (opłata za zezwolenie 100 PLN i pośrednictwo 150 PLN) lub we własnym zakresie. W przypadku korzystania z pośrednictwa najpóźniej na 2 miesiące przed rozpoczęciem wycieczki należy złożyć wypełniony formularz, z którego dane są potrzebne do wypełnienia wniosku w Elektronicznym Systemie Autoryzacji Podróży ESTA oraz skan paszportu (strona ze zdjęciem, wymagany paszport biometryczny).
    • Osoby, którym np. w przeszłości odmówiono wiz oraz które były w Iranie, Iraku, Libii, Korei Północnej, Somalii, Sudanie, Syrii lub Jemenie w dniu 1 marca 2011 r. lub później jak również osoby, które były na Kubie po 11 stycznia 2021 r. (bez względu na to czy w obecnym paszporcie lub już nieważnym ślad takiej wizyty jest/był) nie otrzymają zezwolenia ESTA. W takich przypadkach należy się ubiegać o wizę we właściwym konsulacie lub ambasadzie USA.
    • Zgłoszenia na imprezy i wycieczki fakultatywne oraz płatność w PLN przed wyjazdem po uprzednim potwierdzeniu przez biuro dostępnych atrakcji fakultatywnych oraz cen za poszczególne atrakcje, zwykle około 1,5 miesiąca przed wyjazdem. Kalendarium imprez kulturalnych jest uzależnione od terminu wyjazdu i będzie przekazane w odpowiednim czasie przez Organizatora.
    • Na kartę na metro należy zabrać odliczone 50 USD.
    • Na napiwki dla kierowców, bagażowych, kelnerów itp. należy zabrać ze sobą ok. 100 USD.

INFORMACJE DODATKOWE

  • Rata I: 3000 PLN płatna przy zapisie, Rata II: płatna na 65 dni przed wyjazdem
    • Zgodnie z Warunkami uczestnictwa do ceny imprezy zostanie doliczona składka na TFG - 13 PLN oraz składka na TFP - 13 PLN.
    • Najpóźniej na 40 dni przed wyjazdem wymagane jest przekazanie do biura danych paszportowych, takich jak imiona i nazwiska takie jak w paszporcie, numer paszportu i data ważności paszportu. Paszport powinien być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty powrotu i posiadać min. 2 strony wolne.
    • Od 11 listopada 2019 r. obywatele polscy mogą podróżować do Stanów Zjednoczonych w celach turystycznych na okres do 90 dni bez wiz, po uzyskaniu zezwolenia wjazdu za pośrednictwem Elektronicznego Systemu Autoryzacji Podróży – ESTA. Pełne informacje na temat Programu Ruchu Bezwizowego (w tym systemu ESTA) są dostępne na stronie internetowej amerykańskiego Urzędu Celnego i Ochrony Granic pod adresem https://esta.cbp.dhs.gov oraz na stronie internetowej Departamentu Stanu USA pod adresem http://travel.state.gov.
    • Uczestnicy wycieczki mogą starać się o zezwolenie ESTA za pośrednictwem biura LogosTour (opłata za zezwolenie 100 PLN i pośrednictwo 150 PLN) lub we własnym zakresie. W przypadku korzystania z pośrednictwa najpóźniej na 2 miesiące przed rozpoczęciem wycieczki należy złożyć wypełniony formularz, z którego dane są potrzebne do wypełnienia wniosku w Elektronicznym Systemie Autoryzacji Podróży ESTA oraz skan paszportu (strona ze zdjęciem, wymagany paszport biometryczny).
    • Osoby, którym np. w przeszłości odmówiono wiz oraz które były w Iranie, Iraku, Libii, Korei Północnej, Somalii, Sudanie, Syrii lub Jemenie w dniu 1 marca 2011 r. lub później jak również osoby, które były na Kubie po 11 stycznia 2021 r. (bez względu na to czy w obecnym paszporcie lub już nieważnym ślad takiej wizyty jest/był) nie otrzymają zezwolenia ESTA. W takich przypadkach należy się ubiegać o wizę we właściwym konsulacie lub ambasadzie USA.
    • Zgłoszenia na imprezy i wycieczki fakultatywne oraz płatność w PLN przed wyjazdem po uprzednim potwierdzeniu przez biuro dostępnych atrakcji fakultatywnych oraz cen za poszczególne atrakcje, zwykle około 1,5 miesiąca przed wyjazdem. Kalendarium imprez kulturalnych jest uzależnione od terminu wyjazdu i będzie przekazane w odpowiednim czasie przez Organizatora.
    • Na kartę na metro należy zabrać odliczone 50 USD.
    • Na napiwki dla kierowców, bagażowych, kelnerów itp. należy zabrać ze sobą ok. 100 USD.

TURYSTYCZNY FUNDUSZ GWARANCYJNY I TURYSTYCZNY FUNDUSZ POMOCOWY

Uprzejmie informujemy, że więcej informacji o składkach na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy, dostępnych jest na naszym blogu we wpisie zatytułowanym Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy
footer-phone
Infolinia i rezerwacja:
801 011 864
pon.-pt.: 9:00 - 17:00
sob.: NIECZYNNE
footer-pin
Oddziały i biura sprzedaży LogosTour: