× ZAMKNIJ

ZAREJESTRUJ SIĘ, ABY DODAĆ OPINIĘ

DOŁĄCZ DO ZAUFANEJ
SPOŁECZNOŚCI LOGOSTOUROWICZÓW!

Pragniemy, aby opinie wyświetlane na naszej stronie były wiarygodne. Załóż konto i dołącz do społeczności LogosTourowiczów.

Poza imieniem nie upubliczniamy żadnych Twoich danych osobowych w naszym serwisie.

lub

Stwórz profil przy użyciu adresu e-mail
Stwórz profil przez Facebooka

POTWIERDŹ SWOJEGO MAILA
Dziękujemy za rejestrację. Aby kontynuować potwierdź wiadomość, którą wysłaliśmy na Twoją skrzynkę mailową:
example@gmail.com

Nie otrzymałeś wiadomości? Sprawdź skrzynkę SPAM.

PODZIEL SIĘ

PODRÓŻY

Brak wyników wyszukiwania

Wycieczki do Peru

Peru – wycieczki pełne wrażeń do dawnego Imperium Inków! Wybierz się w cudowną podróż do Peru. Odkryj wspaniałość bogactwa przyrodniczego. Zakochaj się w peruwiańskiej muzyce oraz zasmakuj w tamtejszej kuchni. Zobacz Machu Picchu - 7 Cud Świata, miasto Imperium Inków, które urzeka symboliką budowli. Wycieczka do Peru będzie okazją do odbycia wycieczki po amazońskiej puszczy. Titicaca - największe jezioro w Ameryce Południowej, płaskowyż Nasca - jedno z najbardziej suchych miejsc na świecie, stolica Peru - Lima, Biała Kordyliera w Andach, stada wikun i lam, barwne targowiska, wioski peruwiańskie - to tylko jedne z nielicznych atrakcji turystycznych. Poznaj naszą aktualną ofertę wycieczek do Peru. Przeżyj niezapomnianą przygodę! Wycieczki do Peru: podróże po zapierających dech w piersiach krajobrazach i fascynujących zabytkach!

4,7
OCENA OGÓLNA
67 opinii

Andrzej

Ocena:

Chcemy tą drogą podziękować za przepiękna i profesjonalną wycieczkę do Peru i Boliwii oraz pogratulować w naszej ocenie najwyżej kwalifikowanych pilotów – Pani Agata. Mamy nadzieję zabrać się z Wami ponownie w przyszłości.
Aleksandra

Pragniemy podziękować i wyrazić słowa uznania za zorganizowaną wycieczkę Peru – Boliwia. To była nasza druga wycieczka z LogosTour, po Indiach i Nepalu. Wróciliśmy z tego egzotycznego i ciekawego miejsca naszego globu bardzo szczęśliwi i zadowoleni, że w niezwykle turystycznej i wspanialej atmosferze za sprawą Pani Małgorzaty odbyliśmy podróż naszych marzeń!!! Trasa, organizacja, wiedza i sposób jej przekazania były po prostu wzorowe. W czasie trwania wycieczki panowała doskonała atmosfera. Mało tego, w drodze powrotnej Pani Małgorzata dla chętnych zorganizowała wycieczkę po Amsterdamie!!! Odbyliśmy wiele podróży z różnymi biurami turystycznymi, ale przyznać trzeba, że najlepszym biurem godnym polecenia w Polsce jest LogosTour. Słowa najwyższego uznania należą się Pani Małgosi. Pilot jest podstawą każdej wycieczki. Marzy nam się Australia z Nowa Zelandia. Pozdrawiamy serdecznie i życzymy klientom LogosTour aby wracali z wycieczek tak zachwyceni jak my.
Piotr

Ocena:

Witam! Wraz z żoną mieliśmy przyjemność z Waszym Biurem uczestniczyć w wycieczce po Peru i Boliwii. Impreza została zrealizowana na wysokim poziomie, co sprawiło, iż chcemy dalej zwiedzać świat jeżdżąc z LogosTour. Jednak korzystając z okazji chciałbym szczególnie podziękować za postawę pilota Pana Pawła, którego zaangażowanie znacznie przekraczało, według mojej opinii, ciążące obowiązki. Wykazywał on niezwykłą troskę o uczestników wycieczki i był bardzo pomocny w rozwiązywaniu wszelkich spraw. Pierwszy raz spotkaliśmy się z tak niezwykle poświęcającym się pilotem za co chciałem za Państwa pośrednictwem podziękować.
Eugenia

Peru, Boliwia - marzenia młodości, spełnione po wielu, wielu latach. Rzetelne, kompleksowe informacje ułatwiały przygotowanie się do niełatwej podróży w zmiennych warunkach, głównie wysokościowych. Warto dopytać przedstawicieli biura o szczegóły. Serdecznie dziękuję pani Monice za porady i dodatkowe informacje. Program jest sensownie ułożony, bo uwzględnia stopniowanie wysokości terenu podróży. Trasa prowadzi przez najciekawsze miejsca na południe od Limy, świetnie, że obejmuje również część Boliwii. Być nad Titicacą i widzieć tylko jego fragment to grzech. W pobliżu jest również La Paz. Pilot wycieczki pan Mariusz zaproponował dodatkowe zwiedzenie miasta z wagoników kolejki linowej. Byłam pod wrażeniem, mimo że widziałam już wiele miast na świecie. Gorąco polecam połączyć zwiedzanie Peru z Boliwią. Pan Mariusz, chętnie słuchany, jest znawcą tematu, bardzo dobrym organizatorem umiejącym prowadzić i zaciekawić różnotematyczną grupę. Moje dawne zainteresowania trekkingiem zostały nasycone opowieściami pana Mariusza o swoich wyprawach. Jest także osobą, która potrafiła zintegrować 20 osobową grupę tak, że czuliśmy się ze sobą dobrze. Nawet w wolnych chwilach wybieraliśmy wędrówki z panem Mariuszem. Ponadprogramowo zobaczyliśmy tarasy solne, za co bardzo dziękuję. Z przewodników lokalnych dobrze pełnił swą funkcję pan Manuel. Po trasie poruszaliśmy się wygodnymi autobusami prowadzonymi przez doświadczonych kierowców, co, biorąc pod uwagę dalekie trasy, kręte drogi, miało istotne znaczenie. Codzienne podróże kończyły się w hotelach na adekwatnym poziomie. Lokalizacja w centrach miast pozwalała na "wypady na miasto". W dolinie Colci - zauroczyć się pięknem okolicy - inkaskimi tarasami, kwiecistymi krzewami, kolibrami, lamami, widokiem czynnego wulkanu, ośnieżonych gór, zachodzącym na wschodzie słońcu. Posiłki w hotelach dla mnie były wystarczające. Najlepsze restauracje to Tunupa i Costa Verde. Tam, zdrowy rozsądek nakazywał bardziej angażować wzrok niż żołądek, cieszyć się klimatycznym miejscem. Wróciliśmy do kraju pełni wrażeń, z poezją krajobrazów, przyrody, barw, tajemnicą Nazci. Biuro podróży stanęło na wysokości zadania, a uczestnicy wycieczki na jednym z cudów świata.

Ocena:

Wyjazd nam się bardzo podobał i zapewne niedługo odezwiemy się w sprawie kolejnych. Sam Jacek SUPER. Jako przewodnik, gawędziarz, opiekun :) Zdjęcia w trakcie wyjazdu wrzucaliśmy na instagrama i fb Widokówek z podróży. Ale to te robione telefonem. Więcej zdjęć już wkrótce na fb, blogu no i w gazecie.
Iwona

Od wielu lat wakacje spędzam na wyprawach z Państwa biurem. W tym roku miałam przyjemność przez 2 tygodnie podziwiać przepiękne krajobrazy Peru i Boliwii. Po raz kolejny wakacje z Państwa biurem okazały się strzałem w dziesiątkę. Ciekawy i bardzo bogaty program, perfekcyjna organizacja. I do tego wszystkiego bardzo dobry pilot, Pan Paweł z ogromną wiedzą, doskonale przygotowany i zorientowany w realiach Peru i Boliwii, z poczuciem humoru, pomocny w każdej sytuacji. Naprawdę osoba, która staje na wysokości powierzonego mu zadania i zaangażowana w 100%. Chciałam również podziękować za życzenia i prezent od biura LogosTour. To bardzo miłe i uprzejme z Państwa strony . Ten gest pokazuje także, że klient jest dla Was najważniejszy. Jeszcze raz dziękuję.
Karolina

Ocena:

Polecam ze względu na przemyślany program wycieczek i bardzo dobrą organizację.
Marzena

Grupa liczyła max 20 osób. Pilot był bardzo dobrze przygotowany, opiekuńczy, troskliwy, dawał nawet poczucie bezpieczeństwa. W każdej sytuacji był pomocny. Życzylibyśmy sobie zawsze takich pilotów.
Tomasz

Ocena:

Dobra organizacja, świetny pilot, dobra trasa, przydatne informacje o wyjeździe.
Danuta

Pomimo trudnej fizycznie trasy, dzięki perfekcyjnej organizacji świetnie ją zniosłam.
Mariola

Ocena:

Braliśmy udział w kilku wycieczkach organizowanych przez Logos Tour, zawsze wracamy zadowoleni.
Wanda

Nie mam żadnych zastrzeżeń, wręcz przeciwnie. Gratuluję tak wspaniałych współpracowników jak Agata, która jest odpowiedzialna, opiekuńcza, doskonale zorganizowana, pracowita. imponuje bardzo rozległą wiedzą i posiada niespożyte pokłady energii.
Wioletta

Polecam! Bardzo dobra organizacja i dobry wybór hoteli
Bartłomiej

Profesjonalne biuro. Bardzo dobra organizacja. Mała ilość uczestników.
Irena

Ocena:

Nieliczne grupy. Ciekawe miejsca, dobra organizacja. Fajni piloci.
Teresa

W porównaniu z ofertą innych biur podróży, oferta trasy zwiedzania była najciekawsza.

Ocena:

Bardzo wysoki poziom zorganizowanego przez Logostour wyjazdu.
Izabela

Jan najbardziej polecam. LogosTour jest biurem podróży godnym zaufania.To moja kolejna wycieczka z tego biura i ponownie jestem zadowolona. Perełką tego wyjazdu jest pilot - Jacek. Fantastyczny człowiek, niesamowita wiedza, pasja. Brawo !!!
Barbara

Ocena:

Znakomite przygotowanie imprez oraz ich realizacja jak również świetna opieka pilotów.
Anna

Bogata oferta imprez objazdowych, profesjonalni przewodnicy.

Ocena:

Świetny pilot z dużą wiedzą z empatią do uczestników, opiekuńczy.
Katarzyna

Bardzo dobra organizacja, ciekawa wycieczka, świetny pilot.
Jolanta

Ocena:

Polecam ze względu na profesjonalizm w przygotowaniu programu i poziomie świadczonej usługi.
Ewa

Znakomity pilot i świetna organizacja. Bardzo dobry program wycieczki.
Grażyna i Jan

Ocena:

Byliśmy z tym biurem na wycieczce już po raz drugi. Realizacja programu 100%, piloci profesjonalni, miła atmosfera.
Mirosława

Świetny pilot wycieczki z ogromną wiedzą przekazywaną bardzo przystępnie, dobry program i baza noclegowa.
Stanisław

Ocena:

Wycieczka na bardzo wysokim poziomie, rewelacyjny przewodnik, w miarę przystępna cena.
Bogumiła

Pomimo, że to nasz pierwszy wyjazd z LogosTour polecilibyśmy biuro znajomym. Bardzo dobry kontakt przedwyjazdowy, dobra informacja i sprawne załatwienie formalności. Pan Mariusz - najlepszy pilot z jakim dotychczas jeździliśmy.

Ocena:

Bardzo ciekawa wycieczka, ciekawy kraj, dobrze zorganizowana, intensywna wyprawa ale interesująca.
Eugenia

Polecam! Bardzo ważne jest to, że trasa uwzględnia pokonanie choroby wysokościowej.
Rozalia

Ocena:

Bardzo mi się podobało i będę polecać znajomym, dobry program, dobra organizacja i pilot wycieczki z dużą znajomością wiedzy.
Ewa

Polecam, bardzo wiarygodne informacje, rzetelne biuro.

Ocena:

Pragnę podzielić się wraz z mężem spostrzeżeniami z wyjazdu do Peru- Boliwia w dniach 4-19.06.17.Sama wycieczka, zwiedzane miejsca i atmosfera podczas podróży cudowna i co do tego nie mamy absolutnie wątpliwości. Natomiast szczególne podziękowania chcieliśmy skierować dla Pana Mariusza, który podczas wycieczki był naszym przewodnikiem. Osoby z takim zaangażowaniem, organizacją i troską o uczestników i detale wycieczki dawno nie mieliśmy okazji widzieć. Naprawdę jest to człowiek dla którego nie ma żadnych przeszkód i któremu " zawsze się chce"! Można śmiało przyznać, że dla niego to nie praca ale pasja. Jeszcze raz dziękujemy i mamy nadzieję Pana Mariusza jeszcze spotkać podczas naszych przyszłych podróży. Ukłony
Piotr

Andrzej

Iwona

Karolina

Polecam ze względu na przemyślany program wycieczek i bardzo dobrą organizację.
Marzena

Tomasz

Mariola

Wanda

Wioletta

Polecam! Bardzo dobra organizacja i dobry wybór hoteli
Bartłomiej

Ocena:

Profesjonalne biuro. Bardzo dobra organizacja. Mała ilość uczestników.
Irena

Nieliczne grupy. Ciekawe miejsca, dobra organizacja. Fajni piloci.
Teresa

Katarzyna

Bardzo wysoki poziom zorganizowanego przez Logostour wyjazdu.
Izabela

Barbara

Anna

Ocena:

Bogata oferta imprez objazdowych, profesjonalni przewodnicy.
Aleksandra

Świetny pilot z dużą wiedzą z empatią do uczestników, opiekuńczy.

Ocena:

Bardzo dobra organizacja, ciekawa wycieczka, świetny pilot.
Jolanta

Ocena:

Znakomity pilot i świetna organizacja. Bardzo dobry program wycieczki.
Grażyna i Jan

Mirosława

Stanisław

Bogumiła

Rozalia

Ocena:

Polecam, bardzo wiarygodne informacje, rzetelne biuro.

Marta

Ocena:

Uczestniczylam w wycieczce do Peru i Boliwii we wrześniu 2017. Pan Mariusz był przewodnikiem i opiekunem naszej grupie. Dzięki jego opiece, doskonalym umiejetnosciom organizatorskim nasz pobyt byl bardzo udany. Pan Mariusz umial sie dostosowac do kazdej niespodziewanej sytuacji jak zapowiedz strajku, czy zamkniecie ulic otaczajacych palac i dostosowal plan zwiedzania do sytuacji. Dzieki jego wspanialej wiedzy i doswiadczeniu dlugie przeloty autobusowe byly wypelnione opowiadaniami, wiedza historyczna i geograficzna, ciekawostkami regionalmi i muzyka. Pan Mariusz doskonale wspolpracowal takze z lokalnymi przewodnikami przekazujac dodatkowa wiedze i urozmaicajac kreatywnymi prezentacjami, jak przelot kondorow nad wawozem Colca i pokaz noszenia Peruwianskich kapeluszy. Poza wspaniala i gleboka wiedza pan Mariusz otoczyl nas opieka i serdecznoscia nie zmniejszajac traktowania swojej pracy w sposob niezwykle profesjonalny. Natychmiast reagowal w naszych sprawach, np zmiana pokoju czy pomoc w odnalezieniu dokumentow. Wyjazd do Peru i Boliwii uwazam za bardzo udany, do czego sie pan Mariusz przyczynil w duzej mierze. Chcialabym przekazac moje specjalne podziekowanie panu Mariuszowi i polece wycieczki LogosTour, ktore on bedzie prowadzil.