× ZAMKNIJ

ZAREJESTRUJ SIĘ, ABY DODAĆ OPINIĘ

DOŁĄCZ DO ZAUFANEJ
SPOŁECZNOŚCI LOGOSTOUROWICZÓW!

Pragniemy, aby opinie wyświetlane na naszej stronie były wiarygodne. Załóż konto i dołącz do społeczności LogosTourowiczów.

Poza imieniem nie upubliczniamy żadnych Twoich danych osobowych w naszym serwisie.

lub

Stwórz profil przy użyciu adresu e-mail
Stwórz profil przez Facebooka

POTWIERDŹ SWOJEGO MAILA
Dziękujemy za rejestrację. Aby kontynuować potwierdź wiadomość, którą wysłaliśmy na Twoją skrzynkę mailową:
example@gmail.com

Nie otrzymałeś wiadomości? Sprawdź skrzynkę SPAM.

PODZIEL SIĘ

27 opinii

Anna

Ocena:

Byłam uczestnikiem wyjazdu do Chile – Argentyna – Urugwaj – Paragwaj – Brazylia organizowanym przez Państwa biuro. Chciałam podziękować za tak dobrze zorganizowaną imprezę. Ciekawy program, dobra organizacja, dobrzy lokalni przewodnicy. Słowa uznania dla pilota p. Marcina za profesjonalizm oraz a może przede wszystkim za czas poświęcony wszystkim uczestnikom, również poza programem imprezy.

Polecam ze względu na profesjonalnych pilotów, bogaty i atrakcyjny program, dobre hotele i liczne atrakcje.
Tomasz

Ocena:

olbrzymia wiedza pilota, na temat zwiedzanych miejsc. Zdecydowanie polecę LT znajomym.
Grażyna

Bardzo dobra organizacja, dobre zakwaterowanie, wysoka jakość, miłe niespodzianki.
Maria

Ocena:

Ciekawe trasy, dobra obsługa, świetna lokalizacja hoteli.
Robert

Polecam ze względu na profesjonalizm usług turystycznych i atrakcyjną ofertę.
Danuta

Ocena:

Wspaniała wycieczka. Bardzo dobry program oraz bardzo dobra jego organizacja dzięki pilotowi, panu Mieczysławowi. Bardzo bogaty program zwiedzania, każdy dzień zwiedzania wypełniony
Dariusz

Solidna usługa za rozsądną cenę. Wycieczka spełniła moje oczekiwania.
Mirosława

Ocena:

Całość przygotowana profesjonalnie. Bardzo dobra organizacja, bardzo dobry pilot.
Katarzyna

Uczestniczyłam w zorganizowanej przez Państwa wycieczce Chile – Argentyna. Impreza była bardzo udana, została przeprowadzona sprawnie, a trasa ułożona prawie idealnie. Dodałabym może jeden lub dwa dni w Buenos Aires i okolicach, bo wszystkie entuzjastyczne oceny tego miasta jakie wcześniej słyszałam, bądź które czytałam, potwierdziły się z naddatkiem. Pan Mieczysław to prawdziwy profesjonalista, który w sposób niezwykle opanowany i konstruktywny reagował na kaprysy wycieczkowiczów. Cześć mu i chwała. Dziękuję za wspaniały urlop i pozdrawiam
Hanna

Ocena:

Ciekawe trasy wycieczek, przeloty liniami rejsowymi, a nie czarterem, dobra lokalizacja hoteli.
Bożena

Dobra organizacja i wyczerpująca realizacja programu.
Krystyna

Ocena:

Bardzo dobra, udana wycieczka jak i inne, na których byliśmy z LogosTourem.

Logos nigdy mnie nie zawiódł w wycieczkach, w których uczestniczyłam.
Jacek

Ocena:

Znakomici piloci, interesujące trasy, profesjonalna organizacja.
Urszula

Byliśmy uczestnikami wyjazdu do Chile (+Wyspa Wielkanocna) – Argentyna . Jesteśmy zadowoleni z wycieczki. Program był realizowany zgodnie z planem. Chcieliśmy szczególnie pochwalić pilota, Panią Agatę. To bardzo dobrze przygotowana i kompetentna osoba. Stanowi bardzo dobrą wizytówkę Państwa Firmy. Jest kulturalna, ciepła, zorganizowana i komunikatywna. Chętnie spotkamy się z nią przy kolejnym wyjeździe.
Halina

Ocena:

Bogaty program, bardzo dobra opieka pilota, duża ilość przekazywanych informacji oraz dbałość o uczestników.
Grzegorz

Witam, Chciałbym ta drogą wyrazić swoje uznanie i podziękowanie za super profesjonalne przygotowanie wycieczki. Pan Łukasz, ogromną wiedzę i doświadczenie, profesjonalnie opiekował się cała grupa, przekazywał wiele informacji i ciekawostek, w miarę możliwości rozszerzając program. Jednocześnie pan Łukasz bardzo sprawnie organizował wszelkie sprawy ,,administracyjne” Pan Łukasz w pełni rekompensował ,,niedostatki” niektórych lokalnych przewodników (szczególnie przewodnika w Rio de Janeiro) jak i niekompetentnej obsługi hotelowej w Rio. Chciałbym również podziękować za wspaniałe przeżycia kulinarne, które powinny być chyba wyszczególnione w katalogu, jako atut wycieczki.
Ewa

Ocena:

Biuro rzetelne, nigdy się nie zawiodłam. Wyjazd dobrze zorganizowany, pilot świetnie przygotowany, dbał o całą grupę. Wykazał się ogromną wiedzą na temat zwiedzanych miejsc. Plusem jest konkurencyjna cena i ilość zwiedzanych miejsc podczas jednej wycieczki.
Krystyna

Biuro jest wiarygodne, dobrzy piloci, organizacja tras i atrakcji zadowalająca w pełni.
Bogusław

Ocena:

Sprawdzona marka, zrealizowany program, dobra informacja = brak "ściemniania" o wyjazdach.
Krzysztof

Jak dotychczas profesjonalni piloci. Biuro realizuje nasze potrzeby dotyczące podróży i zwiedzania świat. Wysoka jakość obsługi.
Iwona

Ocena:

Bardzo dobrze ułożony program, dodatkowo proponowane atrakcje, które wynikają z nagle pojawiających się okazji.
Danuta

Dobra organizacja i kompetencje pilota. Dobra organizacja imprezy.
Marek

Ocena:

Dobra organizacja oraz pokazanie tego, co zasługuje na zwiedzanie.
Krzysztof

W dniu wczorajszym wróciliśmy z naszej kolejnej dalekiej wycieczki z Logos Tour-em, tym razem do Argentyny i Brazylii. Bardzo dziękujemy za umożliwienie nam zwiedzania świata w tak wspaniały sposób. Pragniemy poinformować, że jak zawsze była to wyprawa pod każdym względem świetnie zorganizowana i zrealizowana. Daliśmy już temu wyraz w wypełnionej ankiecie, zaznaczając najwyższe oceny we wszystkich polach. Tym niemniej chcielibyśmy dodatkowo, z prawdziwą przyjemnością, podkreślić wielką rolę naszego pilota Pana Mariusza w tym znakomitym sukcesie podróży. Pan Mariusz posiada ogromną wiedzę dotyczącą zwiedzonych przez nas krajów i co równie ważne – potrafi przekazywać ją w sposób niezwykle interesujący i przystępny. Nie zawsze spotyka się kogoś kto z takim zaangażowaniem wykonuje swoją pracę, jest tak uczynny i przy tym bardzo sympatyczny w bezpośrednich kontaktach.
Arkadiusz

Ocena:

Jakość obsługi na najwyższym poziomie, bogaty program, profesjonalni piloci.