× ZAMKNIJ

ZAREJESTRUJ SIĘ, ABY DODAĆ OPINIĘ

DOŁĄCZ DO ZAUFANEJ
SPOŁECZNOŚCI LOGOSTOUROWICZÓW!

Pragniemy, aby opinie wyświetlane na naszej stronie były wiarygodne. Załóż konto i dołącz do społeczności LogosTourowiczów.

Poza imieniem nie upubliczniamy żadnych Twoich danych osobowych w naszym serwisie.

lub

Stwórz profil przy użyciu adresu e-mail
Stwórz profil przez Facebooka

POTWIERDŹ SWOJEGO MAILA
Dziękujemy za rejestrację. Aby kontynuować potwierdź wiadomość, którą wysłaliśmy na Twoją skrzynkę mailową:
example@gmail.com

Nie otrzymałeś wiadomości? Sprawdź skrzynkę SPAM.

PODZIEL SIĘ

73 opinii

Barbara

Ocena:

Brawa i słowa uznania dla pilota wycieczki - Asi, która wykorzystała każdą minutę tego wyjazdu w perfekcyjny sposób z myślą o uczestnikach wyprawy.
Małgorzata

Byłam już na kilku wycieczkach z Państwem i zawsze byłam zadowolona. Ciekawe programy wycieczek, kompetentni przewodnicy. Dobra organizacja.

Ocena:

W informacjach drukowanych, przeznaczonych dla Klientów proszę o wpisanie, że w Japonii jest bardzo dużo schodów. To jest bardzo ważna informacja dla nas, bo wtedy wzięlibyśmy o wiele mniejsze walizki.
Irena

Nieliczne grupy. Ciekawe miejsca, dobra organizacja. Fajni piloci.
Jerzy

Ocena:

Dobrzy przewodnicy, w tym pilot, możliwość maksymalnego zwiedzenia, w krótkim czasie, bardzo ciekawych miejsc.
Tomasz

Dobra organizacja, świetny pilot, dobra trasa, przydatne informacje o wyjeździe.
Wanda

Ocena:

Nie mam żadnych zastrzeżeń, wręcz przeciwnie. Gratuluję tak wspaniałych współpracowników jak Agata, która jest odpowiedzialna, opiekuńcza, doskonale zorganizowana, pracowita. imponuje bardzo rozległą wiedzą i posiada niespożyte pokłady energii.
Izabela

Jan najbardziej polecam. LogosTour jest biurem podróży godnym zaufania.To moja kolejna wycieczka z tego biura i ponownie jestem zadowolona. Perełką tego wyjazdu jest pilot - Jacek. Fantastyczny człowiek, niesamowita wiedza, pasja. Brawo !!!
Danuta

Ocena:

Pragnę podzielić się wraz z mężem spostrzeżeniami z wyjazdu do Peru- Boliwia w dniach 4-19.06.17.Sama wycieczka, zwiedzane miejsca i atmosfera podczas podróży cudowna i co do tego nie mamy absolutnie wątpliwości. Natomiast szczególne podziękowania chcieliśmy skierować dla Pana Mariusza, który podczas wycieczki był naszym przewodnikiem. Osoby z takim zaangażowaniem, organizacją i troską o uczestników i detale wycieczki dawno nie mieliśmy okazji widzieć. Naprawdę jest to człowiek dla którego nie ma żadnych przeszkód i któremu " zawsze się chce"! Można śmiało przyznać, że dla niego to nie praca ale pasja. Jeszcze raz dziękujemy i mamy nadzieję Pana Mariusza jeszcze spotkać podczas naszych przyszłych podróży. Ukłony
Krystyna

Bardzo dziękujemy za miły upominek. Będzie on wspaniałym uzupełnieniem naszych zdjęć i filmu nagranego przez mego męża w trakcie tej szalonej, niezwykłej wycieczki. Japonia to dla mnie chyba najbardziej egzotyczny kraj ze wszystkich, które do tej pory zwiedzaliśmy, również z Państwa Biurem, samodzielnie i z innymi biurami. A było już tego całkiem sporo w różnych miejscach naszego Globu. Mimo że upłynął już ponad miesiąc od powrotu do kraju, ciągle jesteśmy pod wrażeniem wszystkiego (kultura, ludzie, jedzenie, obyczaje, zabytki, przyroda), czego tam doświadczyliśmy. To wszystko przebiło inne wrażenia z tak bardzo wydawało by się egzotycznych zakątków, jak np. Etiopia, Indie, Birma, Namibia, cała Ameryka Poł. i wiele innych. Państwa katalog ciągle jest na widocznym miejscu, pod ręką, by inspirować do jakiejś następnej pięknej wyprawy. Dziękujemy też Paniom Adzie i Grażynie, z którymi to Paniami najczęściej mamy kontakt przy okazji różnych wycieczek i zawsze jest to kontakt bardzo miły, a także można być pewnym profesjonalizmu.
Eugenia

Ocena:

Peru, Boliwia - marzenia młodości, spełnione po wielu, wielu latach. Rzetelne, kompleksowe informacje ułatwiały przygotowanie się do niełatwej podróży w zmiennych warunkach, głównie wysokościowych. Warto dopytać przedstawicieli biura o szczegóły. Serdecznie dziękuję pani Monice za porady i dodatkowe informacje. Program jest sensownie ułożony, bo uwzględnia stopniowanie wysokości terenu podróży. Trasa prowadzi przez najciekawsze miejsca na południe od Limy, świetnie, że obejmuje również część Boliwii. Być nad Titicacą i widzieć tylko jego fragment to grzech. W pobliżu jest również La Paz. Pilot wycieczki pan Mariusz zaproponował dodatkowe zwiedzenie miasta z wagoników kolejki linowej. Byłam pod wrażeniem, mimo że widziałam już wiele miast na świecie. Gorąco polecam połączyć zwiedzanie Peru z Boliwią. Pan Mariusz, chętnie słuchany, jest znawcą tematu, bardzo dobrym organizatorem umiejącym prowadzić i zaciekawić różnotematyczną grupę. Moje dawne zainteresowania trekkingiem zostały nasycone opowieściami pana Mariusza o swoich wyprawach. Jest także osobą, która potrafiła zintegrować 20 osobową grupę tak, że czuliśmy się ze sobą dobrze. Nawet w wolnych chwilach wybieraliśmy wędrówki z panem Mariuszem. Ponadprogramowo zobaczyliśmy tarasy solne, za co bardzo dziękuję. Z przewodników lokalnych dobrze pełnił swą funkcję pan Manuel. Po trasie poruszaliśmy się wygodnymi autobusami prowadzonymi przez doświadczonych kierowców, co, biorąc pod uwagę dalekie trasy, kręte drogi, miało istotne znaczenie. Codzienne podróże kończyły się w hotelach na adekwatnym poziomie. Lokalizacja w centrach miast pozwalała na "wypady na miasto". W dolinie Colci - zauroczyć się pięknem okolicy - inkaskimi tarasami, kwiecistymi krzewami, kolibrami, lamami, widokiem czynnego wulkanu, ośnieżonych gór, zachodzącym na wschodzie słońcu. Posiłki w hotelach dla mnie były wystarczające. Najlepsze restauracje to Tunupa i Costa Verde. Tam, zdrowy rozsądek nakazywał bardziej angażować wzrok niż żołądek, cieszyć się klimatycznym miejscem. Wróciliśmy do kraju pełni wrażeń, z poezją krajobrazów, przyrody, barw, tajemnicą Nazci. Biuro podróży stanęło na wysokości zadania, a uczestnicy wycieczki na jednym z cudów świata.
Bartłomiej

Profesjonalne biuro. Bardzo dobra organizacja. Mała ilość uczestników.
Jolanta

Ocena:

Bogaty program, zakwaterowanie w centrach miast, wspaniali przewodnicy/piloci.
Joanna

Pragnę złożyć serdeczne podziękowania za najlepszego pilota wycieczek Panią Joannę !!! Pani Joanna oprócz genialnej znajomości Japonii wprowadziła wspaniałą atmosferę i udzielała bezcennych rad. Profesjonalizm Pani Joanny oraz wspaniałe podejście do uczestników sprawiły, że wyjazd ten był bardzo miły i bogaty pod względem poznawczym. Gratuluję takiego pilota!
Karolina

Ocena:

Polecam ze względu na przemyślany program wycieczek i bardzo dobrą organizację.
Andrzej

Bardzo dobra organizacja wycieczek, pełen profesjonalizm.
Marek

Ocena:

W czasie 12 dni pobytu w Japonii zobaczyliśmy naprawdę bardzo dużo ciekawych miejsc. Nasz pan przewodnik wspaniale organizował nam czas i jesteśmy wdzięczni za wiedzę jaką nam przekazał. Bardzo dziękujemy !!! :)
Bartłomiej

bardzo polecam z następujących powodów: - małe grupy zapaleńców, - bardzo dobra organizacja, - ciekawy program.
Grażyna i Jan

Ocena:

Byliśmy z tym biurem na wycieczce już po raz drugi. Realizacja programu 100%, piloci profesjonalni, miła atmosfera.
Tatiana i Walentyn

Serdecznie dziękujemy za wysłany na nasz adres film o Japonii. Jesteśmy cały czas pod wrażeniem naszej niedawnej wyprawy do tego kraju. W ciągu ostatnich 25 lat zwidzieliśmy dożo krajów, ale z Logotour byliśmy poraz pierwszy z uwagi na to, iż jesteśmy emerytami pracującymi i nie zawsze nam pasują terminy... Tym razem udało się i musimy wyrazić Pani Prezes i wszystkim pracownikom biura serdeczne podziękowania za doskonałe przygotowanie programu wycieczki. Tak naprawdę nie było do czego się przyczepić... Duża zasługa w tym świetnego pilota(jednego z najlepszych których spotkaliśmy w ostatnich latach). Takim fachowcem może szczycić się każde biuro podroży. Doskonały organizator, niemiecka albo lepiej powiedzieć japońska punktualność, opieka nad każdym uczestnikiem, chęć pokazania jak najwięcej z tego co możliwe nawet ponad programem wycieczki, życzliwość - to niektóry walory Pana Marka ... Jeżeli to możliwe, prosimy o wysłanie dalszych wycieczek w tym roku w których pilotem będzie Pan Marek, chętnie z nim pojedziemy...
Alina

Ocena:

Organizacja dobrze zaplanowana. Bogaty program, chociaż wyczerpujący.
Katarzyna

Wyjazd nam się bardzo podobał i zapewne niedługo odezwiemy się w sprawie kolejnych. Sam Jacek SUPER. Jako przewodnik, gawędziarz, opiekun :) Zdjęcia w trakcie wyjazdu wrzucaliśmy na instagrama i fb Widokówek z podróży. Ale to te robione telefonem. Więcej zdjęć już wkrótce na fb, blogu no i w gazecie.
Jolanta

Ocena:

Polecam ze względu na profesjonalizm w przygotowaniu programu i poziomie świadczonej usługi.
Katarzyna

Bardzo ciekawa wycieczka, ciekawy kraj, dobrze zorganizowana, intensywna wyprawa ale interesująca.
Jan

Ocena:

Dobra organizacja, ciekawa forma prowadzenia wycieczek, dobre zakwaterowanie i wyżywienie. Miła, fachowa obsługa pilota wycieczki. Jednym słowem pełen profesjonalizm. Po raz pierwszy jestem z Państwem na wycieczce i odniosłam bardzo dobre wrażenie. Jestem pełna podziwu dla pilota naszej wycieczki, Pani Joanny za niezwykle dobrą organizację i punktualność. Realizacja programu była stuprocentowa, aczkolwiek myślę, że należałoby wprowadzić korekty do programów, gdyż tempo jest chyba zbyt duże. Uważam również, że dobrym pomysłem byłaby organizowanie np. obiadokolacji dla grupy, a czas, który daje się na posiłek indywidualny, możnaby wykorzystać na zwiedzanie. Reasumując było super. Dziękuję.
Lidia

Do tej pory nie zawiedliśmy się pod żadnym względem. Standard hoteli, kompetencje pilotów i organizacja była na znakomitym poziomie. Programy interesujące.

Ocena:

Firma rzetelna, dobrej jakości usługi, ciekawe trasy.
Grażyna

Biuro LOGOSTOUR najlepsze ze wszystkich polskich biur podróży!!!
Marianna

Ocena:

bardzo dobra organizacja, wszystko dopięte na ostatni guzik.
Monika, Alicja, Grazyna

Właśnie wróciłyśmy z wycieczki z Japonii pełne niezapomnianych wrażeń i samych pozytywnych doświadczeń. Mieliśmy pogodę, dobrze dobrana grupę i co najważniejsze SUPER przewodnika- pilota p. Marka. Zawsze świetnie przygotowany merytoryczne przekazał nam dużo cennych informacji dot.zwiedzanych miejsc. Z praktycznym wyczuciem realizował idealnie założony program i kilkakrotnie (gdy starczało czasu) uzupełniał go o dodatkowe atrakcje jak np ogrody Zen w Kioto, ogród cesarza w Tokio czy zjawiskowy las bambusowy - niezapomniany widok. Marek jest bardzo elastyczny a równocześnie konkretny i bezpośredni w kontakcie co tworzyło dobra atmosferę w grupie. Był pomocny w wielu praktycznych sytuacjach- związanych z bagażem, przy robieniu zdjęć; mamy dzięki niemu piękne fotografie - najlepsze pamiątki z wyprawy. Pomimo napiętego programu wczuwał się zawsze w nasze potrzeby, starał się żeby wszyscy byli zadowoleni. Miałyśmy SUPER czas, szkoda ze tak szybko minal. Jestem przekonana ze wyruszę z Wami na kolejna wycieczkę. Jeśli w lipcu 2018 będzie wyprawa do parków narodowych USA prowadzona przez Marka- to pisze się na dwa miejsca:-)
Hubert

Ocena:

Ta trasa to według mnie najciekawsza opcja by zwiedzić Japonię z biurem podróży w tej cenie.
Piotr

Witam! Wraz z żoną mieliśmy przyjemność z Waszym Biurem uczestniczyć w wycieczce po Peru i Boliwii. Impreza została zrealizowana na wysokim poziomie, co sprawiło, iż chcemy dalej zwiedzać świat jeżdżąc z LogosTour. Jednak korzystając z okazji chciałbym szczególnie podziękować za postawę pilota Pana Pawła, którego zaangażowanie znacznie przekraczało, według mojej opinii, ciążące obowiązki. Wykazywał on niezwykłą troskę o uczestników wycieczki i był bardzo pomocny w rozwiązywaniu wszelkich spraw. Pierwszy raz spotkaliśmy się z tak niezwykle poświęcającym się pilotem za co chciałem za Państwa pośrednictwem podziękować.
Iwona

Ocena:

Od wielu lat wakacje spędzam na wyprawach z Państwa biurem. W tym roku miałam przyjemność przez 2 tygodnie podziwiać przepiękne krajobrazy Peru i Boliwii. Po raz kolejny wakacje z Państwa biurem okazały się strzałem w dziesiątkę. Ciekawy i bardzo bogaty program, perfekcyjna organizacja. I do tego wszystkiego bardzo dobry pilot, Pan Paweł z ogromną wiedzą, doskonale przygotowany i zorientowany w realiach Peru i Boliwii, z poczuciem humoru, pomocny w każdej sytuacji. Naprawdę osoba, która staje na wysokości powierzonego mu zadania i zaangażowana w 100%. Chciałam również podziękować za życzenia i prezent od biura LogosTour. To bardzo miłe i uprzejme z Państwa strony . Ten gest pokazuje także, że klient jest dla Was najważniejszy. Jeszcze raz dziękuję.
Magdalena

Według mnie największym atutem wyjazdu były: mała grupa, hotele w centrum i przede wszystkim pilot.

Ocena:

Bardzo wysoki poziom zorganizowanego przez Logostour wyjazdu.
Maria

Kompetencja biura na wysokim poziomie, wiedza przewodnika, ciekawy sposób prowadzenia wycieczek i przekazywania informacji. To wszystko sprawia, że wyjeżdżam tylko z LT.
Aleksandra

Ocena:

Świetny pilot z dużą wiedzą z empatią do uczestników, opiekuńczy.
Krystyna

Polecam biuro ze względu na różnorodność i bogatą ofertę. Z LogosTour można zwiedzić cały świat.

Ocena:

Dobry przewodnik, duże zaangażowanie, dobry program, bardzo dobry wybór miejsc zakwaterowania, dobry standard.
Teresa

W porównaniu z ofertą innych biur podróży, oferta trasy zwiedzania była najciekawsza.
Rozalia

Ocena:

Bardzo mi się podobało i będę polecać znajomym, dobry program, dobra organizacja i pilot wycieczki z dużą znajomością wiedzy.
Maria

Polecam ze względu na zakres zwiedzanych miejsc - wszechstronne zwiedzanie danego kraju i dokładne poznawanie.
Bożena

Ocena:

Ciekawe trasy wycieczek i dobra profesjonalna opieka.
Edward

Jest to moja trzecia impreza z Logos Tour i wszystkie odbyły się bez problemów z bardzo dobrymi pilotami.

Ocena:

Jestem bardzo zadowolona z wyjazdu. Pilot pokazał nam wiele klimatycznych miejsc gdzie m.in. można było smacznie i tanio zjeść.
Anna

Bogata oferta imprez objazdowych, profesjonalni przewodnicy.
Stanisław

Ocena:

Wycieczka na bardzo wysokim poziomie, rewelacyjny przewodnik, w miarę przystępna cena.
Ewa

Polecam, bardzo wiarygodne informacje, rzetelne biuro.
Roman

Ocena:

Ciekawy program oraz dbałość o uczestników, realizacja i standard wyszły naprzeciw moim oczekiwaniom.
Danuta

Pomimo trudnej fizycznie trasy, dzięki perfekcyjnej organizacji świetnie ją zniosłam.
Arkadiusz

Ocena:

Polecam za profesjonalizm w organizacji wycieczek. Po 4-5 dniach wycieczki objazdowej zrobić 1 dzień odpoczynku.
Szymon

Wycieczka spełniła moje oczekiwania. Pilot wycieczki przekazał dużo ciekawych informacji na temat odwiedzanych miejsc. W ciągu tych 10 dni zobaczyliśmy bardzo dużo.

To był mój 6 wyjazd z Państwem. Wycieczka zorganizowana na 5+
Patrycja

Organizacja i przebieg wycieczki bez zakłóceń. Program w pełni zrealizowany, bez opóźnień. Przewodnik nie pozwolił wejść sobie na głowę dlatego też organizacja była tak dobra.
Włodzimierz

Ocena:

Powinien być program alternatywny na wypadek negatywnych prognoz pogody na dzień wjazdu na punkt widokowy góry Fudżi. W naszym przypadku, góra była niewidoczna, wyjazd bez sensu. Cały program wycieczki był jednak ciekawie przygotowany, dobra organizacja.
Monika

Pragnę serdecznie podziękować za możliwość realizacji mojego marzenia. To było fantastyczne przeżycie zobaczyć kraj kwitnącej wiśni, a jednocześnie poznać tylu wspaniałych ludzi z całego świata. Nasza grupa liczyła 13 osób. Byliśmy tak ogromną sensacją w regionie, że nasz pobyt relacjonowano nawet w lokalnej telewizji.
Agnieszka

Ocena:

Firma bardzo profesjonalna, wynajmuje hotele dobrze położone i wygodne. Pilot jest znakomitym przewodnikiem i organizatorem.
Eugenia

Polecam! Bardzo ważne jest to, że trasa uwzględnia pokonanie choroby wysokościowej.
Barbara

Ocena:

Znakomite przygotowanie imprez oraz ich realizacja jak również świetna opieka pilotów.
Kinga

Ciekawe trasy, solidna firma trzymająca poziom, bardzo dobrze przygotowani piloci realizujący program zgodnie z planem.
Wioletta

Ocena:

Polecam! Bardzo dobra organizacja i dobry wybór hoteli
Elżbieta

Dobrze zaplanowane miejsca zwiedzania, dobra cena, pilot bardzo dobrze integrował grupę, przekazywał informacje, wiedzę, ciekawostki.
Agnieszka

Ocena:

Dobra organizacja wycieczki pod początku opieka pilota, dobre hotele, jasna informacja.
Ewa

Znakomity pilot i świetna organizacja. Bardzo dobry program wycieczki.
Bogumiła

Ocena:

Pomimo, że to nasz pierwszy wyjazd z LogosTour polecilibyśmy biuro znajomym. Bardzo dobry kontakt przedwyjazdowy, dobra informacja i sprawne załatwienie formalności. Pan Mariusz - najlepszy pilot z jakim dotychczas jeździliśmy.
Andrzej

Chcemy tą drogą podziękować za przepiękna i profesjonalną wycieczkę do Peru i Boliwii oraz pogratulować w naszej ocenie najwyżej kwalifikowanych pilotów – Pani Agata. Mamy nadzieję zabrać się z Wami ponownie w przyszłości.
Aleksandra

Ocena:

Pragniemy podziękować i wyrazić słowa uznania za zorganizowaną wycieczkę Peru – Boliwia. To była nasza druga wycieczka z LogosTour, po Indiach i Nepalu. Wróciliśmy z tego egzotycznego i ciekawego miejsca naszego globu bardzo szczęśliwi i zadowoleni, że w niezwykle turystycznej i wspanialej atmosferze za sprawą Pani Małgorzaty odbyliśmy podróż naszych marzeń!!! Trasa, organizacja, wiedza i sposób jej przekazania były po prostu wzorowe. W czasie trwania wycieczki panowała doskonała atmosfera. Mało tego, w drodze powrotnej Pani Małgorzata dla chętnych zorganizowała wycieczkę po Amsterdamie!!! Odbyliśmy wiele podróży z różnymi biurami turystycznymi, ale przyznać trzeba, że najlepszym biurem godnym polecenia w Polsce jest LogosTour. Słowa najwyższego uznania należą się Pani Małgosi. Pilot jest podstawą każdej wycieczki. Marzy nam się Australia z Nowa Zelandia. Pozdrawiamy serdecznie i życzymy klientom LogosTour aby wracali z wycieczek tak zachwyceni jak my.
Joanna

Wszystko było najlepszej jakości, a sam pilot to nawet na 6.
Alicja

Ocena:

Ciekawe programy wycieczek, dobra organizacja i piloci.
Mariola

Braliśmy udział w kilku wycieczkach organizowanych przez Logos Tour, zawsze wracamy zadowoleni.
Marzena

Ocena:

Grupa liczyła max 20 osób. Pilot był bardzo dobrze przygotowany, opiekuńczy, troskliwy, dawał nawet poczucie bezpieczeństwa. W każdej sytuacji był pomocny. Życzylibyśmy sobie zawsze takich pilotów.
Katarzyna

Bardzo dobra organizacja, ciekawa wycieczka, świetny pilot.
Mirosława

Ocena:

Świetny pilot wycieczki z ogromną wiedzą przekazywaną bardzo przystępnie, dobry program i baza noclegowa.